אחת מארבע חברות רואי החשבון הגדולות בעולם, חשפה את פתיחתו של מרכז שיתוף הפעולה הראשון שלה במטאוורס כדי לעזור לעובדיה וללקוחותיה לחפש הזדמנויות צמיחה בעידן הדיגיטלי. מדובר על הקמת מרכז שיתוף פעולה בו העובדים והלקוחות יכירו וילמדו את הפוטנציאל הגלום ב-Web3.
המטרה ארוכת הטווח של החברה היא לבחון את הפוטנציאל המעשי והשימושים של המטאוורס בעולם האמיתי בתחומים כגון: שירותי בריאות, צרכנות, קמעונאות, מדיה ושירותים פיננסיים.
על פי דיווח שהתפרסם ביום שלישי ב-Fortune, המרכז יתמקד בחינוך, שיתוף פעולה, הכשרה, אירועים וסדנאות על מנת למצב את החברה כמובילת חדשנות ארגונית בעולם של מחר, KPMG מתכוונת לגייס אנשים שמבינים בעולמות אלו ויובילו אותה לניצול מלוא הפוטנציאל העסקי שלהם.
לורה ניוינסקי, סגנית יו”ר ומנהלת תפעול ב-KPMG בארה”ב, אמרה:
“המטאוורס הוא הזדמנות אדירה בשוק, שתפתח הזדמנויות חדשות בפני אנשים מוכשרים, ודרך לחבר אנשים ברחבי העולם באמצעות חוויה שיתופית חדשה”.
מגיפת הקורונה עוררה עניין רב במטאוורס. חלה עלייה ברצון להפוך את המגע באינטרנט למציאותי יותר ככל שיותר אנשים עובדים והולכים לבית הספר דרך האינטרנט. ג’יי.פי מורגן, אחד הבנקים הגדולים בארצות הברית, עלה לכותרות מוקדם יותר השנה על ידי פרסום מאמר המצביע על כך שטכנולוגיית מטאוורס היא “הזדמנות של טריליון דולר”, יחד עם הקמת מטה וירטואלי משלו במטאוורס.
התחזיות העדכניות מדברות על כך ששוק המטאוורס יגיע ב-2030 ל-5 טריליון דולר. נראה כי החברות הגדולות ממשיכות לבחון אפשרויות בתחום הקריפטו, הבלוקצ’יין וה-Web 3.0. ובעתיד הקרוב צפויים להופיע פתרונות חדשים, יושקו פלטפורמות למידה ופיתוח, ונתחיל לראות שינוי של ממש שישפיע על חיי היומיום של כולנו מעבר למשחקים מבוססי מטאוורס.
העסקים הגדולים עובדים כעת במרץ על העולם החדש בו המפגש בין הפיזי והדיגיטלי משתנה כחלק מאסטרטגיית החדשנות שלהם.
לא רוצים להישאר מאחור? זה הזמן לבדוק קורסים שיכינו אתכם לעולם העבודה (ולחיים בכלל) של מחר בעולמות המטאוורס.